Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Cigi és szex

Imádok hangot adni a vágyaimnak. Kéjesen csengő-bongó hangot, ha van rá mód. S ha nincs? Akkor cigizek. És válok. Mindeközben bürokratafóbiában szenvedek.

Friss topikok

  • bagyula: @katinka42: koszi! Mar varom, csak a vallmutetem gyogyulna gyorsabban! :( (2010.04.22. 16:09) és a szex?

Linkblog

Archívum

Imádok hangot adni a vágyaimnak. Kéjesen csengő-bongó hangot, ha van rá mód. S ha nincs? Akkor cigizek. És válok. Mindeközben bürokratafóbiában szenvedek. S ráfizetek. Csúnyán. Már kb. 2 millánál tartok. S lakáshitelem is van. Magyar vagyok. Depressziós.

Majdnem pánikbeteg. Gáz lett volna,  anyám ugyanis pszichológus. No, nem mintha ő tett volna gyógyulásomért túl sokat, de nem is tart oly rég óta. Eddig egy rövid beszélgetést szánt a témára telefonban. Anyám : neurotikus vagy lányom, ez is az egyik tünete. Én : de hát ez a pánikbetegség? Anyám : hát úgy is lehet mondani. Én : akkor ezt az én pszichém állítja elő? Anyám : ja. De az ördög nem alszik, menj el nyelőcsőtükrözésre, végül is csak 17 éve dohányzol. Tudniillik rám jött a cigi-leszokás miatt az, hogy félek a félrenyelésről. Ezáltal nehezebben nyelek. Inkább dohányzom. Pedig már egy hónapja köhögök és folyik az orrom. Náthás vagyok. Vagy v.mi komolyabb. Nem tudom. Most antibiotikumot szedek. És cigizek. 

ajánlom

 http://videa.hu/videok/vicces/vegleges-szortelenites-vicc-sf6NUP9fBUwCS60i

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cigiesszex.blog.hu/api/trackback/id/tr101913482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása