Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Cigi és szex

Imádok hangot adni a vágyaimnak. Kéjesen csengő-bongó hangot, ha van rá mód. S ha nincs? Akkor cigizek. És válok. Mindeközben bürokratafóbiában szenvedek.

Friss topikok

  • bagyula: @katinka42: koszi! Mar varom, csak a vallmutetem gyogyulna gyorsabban! :( (2010.04.22. 16:09) és a szex?

Linkblog

Archívum

        No igen. Nálam is érdekes alakul. Asszem 24 - 25 éves lehettem, mire megtudtam, hogy nem ciki, ha valaki squirt-öl. Meg egyáltalán, hogy létezik ilyesmi. És hogy nyugodtan elengedhetem magam, megmondhatom a partneremnek, hogy ha elélvezek, akkor várható, hogy lepedőt kell cserélni... sőt, leginkább egy IKEA-s gumilepedőt javasolnék. És hogy ez nem pisi... vagy  igen? Nem tudom még. Csak azt, hogy havonta kb. kétszer van lehetőségem a maszturbációra, amit 10 éve engedek meg magamnak. Ez alatt már megszerettem a kielégülésem produktumának illatát. Finom. No persze ez attól is függ, mit eszem. 

        Szóval asszonyok és lányok: arra tudlak bíztatni benneteket, hogy mondjátok el a férjeteknek, párotoknak, leendő szerelmeteknek azt, hogy lehet mégsem vagytok frigidek, csak féltek elélvezni. És miért? Mert nagy valószínűséggel csorognátok vagy akár spriccelnétek a kéjtől, és mert féltek a szégyentől, tettetitek inkább az orgazmust! NEM KELL SZÉGYELNI A SQUIRT-öt, azaz a női ejakulációt, hanem inkább töltsön el büszkeség titeket. Ez jó dolog. Ez természetes. No persze a fasisztoid ököl lehet, hogy odacsapna, ha véletlenüll "rápisilnék". Na persze ez is csak előítélet. Mint ahogy sok minden. De az ember nem tehet sok mindenről, mint ahogy előítéleteiről sem. 

   Nekem nagymamám - akivel együtt lakott a család - rettentő prűd volt. Egyke anyám szerint kétszer volt együtt nagyapámmal. Házasságuk elején 34 tájékán az internáló tábor előtt, majd a vidéki munkaszolgálat előtt 58-ban. Nagyapám 75-ös halála után nem is volt soha senkivel nagyanyám. Ennek a levét ittam én már kisgyermek, de főleg tinédzser koromban. Meg aztán a rossz választásaimét. Most pedig van egy lányom, 5 éves, akivel együtt akarok maradni. Még egyedül is. No vibrátoraimmal és a nettel. 

Ölellek titeket ezzel az "óriás vaginával" : 

http://videa.hu/videok/vicces/orias-vagina-vicc-jWRc6gb9rwRVN5gy

 

 

 

 

Címkék: szex maszturbáció squirt gumilepedő

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cigiesszex.blog.hu/api/trackback/id/tr561913506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2010.04.13. 14:54:57

A mai megítélésnél nem cikinek, épp ellenkezőleg, egy nagyonispozitív dolognak gondolom ezt. Az pedig, hogy kinek tetszik ez, kinek nem az úgyis nagyjából akkor derülhet ki, mint például az, ki szeret nyalni, ki nem.

Úgy vagyok vele, hogy nekem "lelki" kielégülést ad az, ha látom, hogy mennyi örömöt okozok egy nőnek. Egy ilyen dolog pedig elsősorban épp ezt jelentheti: nagy kielégülést.

Egyébként még nem voltam olyasvalakivel aki képes lett volna ilyenre (vagy legalábbis aki megtette volna). De ez soha nem is volt elvárás, ellenben örültem volna neki.

katinka42 2010.04.13. 16:47:40

A mai megítélés. Hát igen, lehet, hogy karmikus problémáim voltak ezzel. A mai bejegyzésemben írtam, hogy sz-tem minden normális pasinak kell az, hogy lássa, tud örömet szerezni. Borzasztó dolog az, hogy tudjuk, a másik valamiért nem elégül ki. Elkezdjük önmagunkat okolni. Pedig lehet, hogy csak meg kell oldani néhány problémát a csajban. Olyan sokszor hallom azt, hogy ez vagy az a csaj biztos frigid. Rám is mondták. Pedig csak elfojtottam magam. Ezért indítottam ezt a blogot, hátha van még olyan lány vagy nő, aki még nem hallotta: squirt igen is létezik, tessék nem szégyelni ezt!

bagyula 2010.04.14. 15:44:32

@katinka42: Vegre egy squirt-es blog :) Harom kerdesem lenne:

1. Hogyan nem lehet eldonteni(a tudomany legalabbis nem tudja), hogy vizelet vagy valami egyeb valladek tavozik?

2. A vastag feher valladek tavozasa is squirt-nek minosul?

3. A felesegemet ha a G pont kornyeken izgatom bepanikol mert elorteljes vizelesi ingert erez. Ez a squirt elojele lenne?

Koszi!

katinka42 2010.04.15. 00:25:48

@bagyula:
1. el lehet dönteni. Nem vizelet, hiányzik belőle a vizelet két fő alkotóeleme. www.harmonet.hu/te+en+szex/51770-noi-ejakulacio:-gyonyorteli-spricceles-letezik-(+18).html

2. jó kérdés, sz.tem nem, de az sem rossz. Az sz.tem annak a jele, hogy kezd nagyon felizgulni a hölgy, nekem is van néha ilyenem. Ezt érdemes használni a hátsó luk besíkosítására:) Legalábbis nálam az anál szex gyakran okoz spriccet:)

3. Igen. Én már nem is tudatosítom ezt az ingert, inkább "fejben átugrom!" Tényleg. Tudom, hogy nem fogok pisilni, és nem is. Persze szex előtt jól kiűrítem a hólyagom. És persze azt is tudom, hogy na és? Mi van akkor, ha adott esetben bepisilek. Egy IKEA-s 1000 Ft-os gumilepedő elég alánk, és mehet a menet. Neked kéne először magadban elrendezni, hogy az sem baj, ha a feleséged estleg bepisil a gyönyörtől. Ha ez megvan, akkor menj oda hozzá, meséld el, hogy megoldottad az ágy, padló, kanapé ... akármi vízhatlanságát, és téged nem érdekel az sem, ha bepisil élvezés közben. Tegye nyugodtan, neked nem gond. (Nekem is ezt mondta a szeretőm!) És aztán jöhet az izgatás. Egy következő hozzászólásomban majd erről is írok, hogy mit és mikor érdemes. Szerintem nem fog ebben az esetben elmaradni a squirt!

bagyula 2010.04.22. 16:09:24

@katinka42: koszi! Mar varom, csak a vallmutetem gyogyulna gyorsabban! :(
süti beállítások módosítása